Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kursval

Andra veckan, nu påbörjad. Idag så hade man sovmorgon då första lektionen var inställd för mig. Började därav 11:20 med engelska. Mat därefter och sedan satt man och lyssnade på syv som kom med info om kursvalen inför 3:an. Har 50 poäng kvar som jag ska välja nån kurs på, så dax att börja fundera på vilken kurs och om jag kan ta den osv. (är nämligen en kurs som kanske inte blir av pga att det nog bara är jag som kommer välja den, en annan kurs som jag kanske inte har möjlighet att välja, sen så måste poängen gå jämnt ut så får helt enkelt se vad det blir) Sista lektionen var även den inställd, så gick till stan en snabbis och sen hem med en tidigare buss.

Imorgon är det studiedag, ska alltså vara hemma och ta det lugnt då och även iväg och byta upp mig till en större kameraväska!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback