Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Småköp

Ni kanske är nyfikna vad jag hittar på? Igår var jag och shoppa litegrann, mest nödvändiga saker och film. Sen också en kameraväska på netonnet, som jag är lite osäker på. Kanske lite för liten, så får se om jag bytar eller ej.

Har också suttit och pysslat med en ny design till bloggen här, de närmasta dagarna. Lite pill kvar med länkar, och sen också en header bild som jag ska försöka fota så fort tiden är inne. Så vi får helt enkelt se när den kommer upp, kan ta några veckor kanske. Men mycket fin blir den!

Nu blir det dax att se eclipse (en andra gång), som jag köpte igår.












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback