Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Grynig


Kamera: Canon eos 60D + 18-135/ 3,5-5,6    redigering: i kameran    fotograf & modell: jag

Textil var det idag. Var väldigt peppad över det och det flöt på som vanligt. Varför ska de lektionerna gå så fort!? Så fort så det känns som att man knappt hinner med nåt. Idag fortsatte jag med mina stråveck, andra delen nu. Längtar tills nästa onsdag!! Sedan hem vid tolv och gick ut och fota lite. Därefter har jag suttit och läst en urkass bok, nog den sämsta boken jag läst, men är i och för sig inte klar. Men kanske att man frågar imon om man får byta, vi får se. Nu snart blir det sängen. Godnatt







JENNY

Tack, hatar att va magsjuk ! :/

Skrev detta: 2011-01-13 / 08:41:05
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
A&V

Missa inte vi tävling där du kan vinna en länk!

http://sistersatheart.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-en-lank.html#comment

Skrev detta: 2011-01-13 / 16:44:31
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/
Mikaela

Söööötis! måste ha nya bilder på dig<3

Skrev detta: 2011-01-14 / 21:32:56



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback