Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Big Brother 2011


Peter, Martin och Simon

Ikväll är det final i Big Brother vilket man givetvis måste se. Har följt typ hela programmet. I början blev det att man missa några avsnitt då och då men nu i slutet har man inte kunnat missa ett enda. Så jävla roligt program. Många förstår sig nog inte på det, men då har dom inte gett det en chans. Man ska inte säga nåt ont om det om man inte sett det alls. För programmet är inte som förr. Jag älskar det, och hoppas på en ny säsong så snart som möjligt. Intressant att det kan vara så beroendeframkallat att se hur andra lever.

Men vinner nu då? Vem tycker du?
Jag tycker att Martin är den värdiga vinnaren. Han har vart sig själv och bjudit på underhållning genom hela säsongen. Inte är det något vidare fel på Peter eller Simon heller, men det har inte varit lika roligt att följa dom även om de visat sina peronligheter. Roliga kommentarer och björnliknande sovpratande. Men inte är det värt vinsten, eller? Vi får se ikväll!

Tidigare vinnare:
Angelica Freij (2000), Ulrika Andersson (2002), Daniel Sörensen (2003),
Carolina Gynning (2004), Britt Goodwin (2005), Jessica Lindgren (2006) och ? (2011)





Update: Och vinnaren är Simon Danielsson!!









clara

Haha jaa du har helt rätt och lycka till då :)

Ska minnas om du blir känd att du kommenterade min blogg två gånger eller om det var tre, hahaha nejdå ^^

Skrev detta: 2011-06-05 / 21:45:18
Blogg/Webbsida: http://clariizz.blogg.se/
malin

Så sjukt bra att Simon vann :D hihi!

Skrev detta: 2011-06-06 / 10:33:43
Blogg/Webbsida: http://neverwithoutu.blogg.se/
theresebjörkman, :)

svar;



jodå det är bra här med :)

vad tycker du om sveriges nationaldag?:)

Skrev detta: 2011-06-06 / 16:26:16
Blogg/Webbsida: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
malin

okej :D hihi!

Skrev detta: 2011-06-06 / 18:43:01
Blogg/Webbsida: http://neverwithoutu.blogg.se/
Enna

Det var rätt som vann!!=) GO SIMON:)

Skrev detta: 2011-06-10 / 01:53:13
Blogg/Webbsida: http://ennizen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback