Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

In med nytt, ut med gammalt

Följde med mamma idag till en cervera-affär som hade 50% rabatt i hela butiken. Visst tänkte vi att det skulle vara mycket folk men kanske inte så MYCKET som det var. Visade sig nämligen när vi tog en kölapp att det var över 200 nummer kvar till våran tur -.-

Tre timmar idag har jag tillbringat i den affären som man nu nästan kan utantill. Så köpte med mig lite grejer givetvis. Sex chateau-ölglas (de sista i samlingen), ett stekjärn och ett litet sås/dippfat.

När jag sedan kom hem igen väntade ett bombaderat rum eftersom jag igår tömde ut mina garderober på golvet. Slängt en massa skit och sorterat. Nästan färdig, ska bara prova massa kläder i morgon också som har legat förglömligt intryckt i en av garderoberna. Kanske finns nåt jag kan sy om, som till exempelt ett par Filippa K jeans som jag hittat!

Så där har ni vad jag har gjort och vad jag ska göra imorgon, ska dessutom på ett möte på jobbet också men det lär inte ta så lång tid hoppas jag.







felicia

Tack va snällt! :D

Skrev detta: 2011-06-21 / 18:23:42
Blogg/Webbsida: http://feliciamasalla.blogg.se/
Anonym

Nu kör nelly igång sin årliga tävling, denna gång designar du din klänning.

Rösta gärna på min, och lägg ut ditt bidrag så röstar jag på din!! :)

Skrev detta: 2011-06-21 / 18:37:33
Blogg/Webbsida: http://natalies.se
Sara ~ Candis

SV. Tack så enormt mycket :D trivs superbra i den här färgen <3

Skrev detta: 2011-06-21 / 20:44:17
Blogg/Webbsida: http://candis.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback