Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

In a gloomy time


Canon eos 60D + 18-135/3,5-5,6    Fotograf och redigering: Jag (Jennifer)    Tagen den: 6/4

Har pluggat järnet i veckor nu. Man har haft än så länge tre nationella prov, ett vanligt prov, gjort klart tre stora uppgifter som ska vara klara till på måndag. Det har blivit stressigare och stressigare, vilket resulterade till en "kollaps". Vart hemma i en och en halv dag och mått riktigt dåligt, men nu idag mår jag bättre. Dock väntar matteplugg till det nationella bland annat.

Man får se det på den ljusa sidan, att på onsdag är troligen allt över...







julia

brukar inte använda bloglovin men kan försöka fixa det :)

Skrev detta: 2011-05-14 / 12:35:27
Blogg/Webbsida: http://stylebyjuulia.blogg.se/
julia

tack! :)

Skrev detta: 2011-05-14 / 12:59:34
Blogg/Webbsida: http://stylebyjuulia.blogg.se/
Matilda; mamma till Elna

visst är den skoj=)



Vilken fin blogg du har. Jätte fina bilder =)

Skrev detta: 2011-05-14 / 16:31:45
Blogg/Webbsida: http://matildamayandersson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback