Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Himmel, helvete och allt däremellan


Lindsey Wixson by Terry Richardson for Purple Fashion F/W 2011

Senaste dagarna har innehållt plugg, i söndags jobbade jag också några timmar just då det var ASMYCKET folk.
Nu är det nog bara massa textilarbeten som ska göras, som tur är så är det ju SÅ himla kul så det gör inget att de är så mycket nu, bara man inte har massa annat upptill så går det an.







bella

jaa:) har du haft en bra dag? kram :)

Skrev detta: 2011-10-04 / 21:49:36
Blogg/Webbsida: http://belladavis.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback