Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ordentlig påbörjan av projektarbetet


Abbey Lee Kershaw by Richard Bush for i-D Fall 2011

Min lediga torsdag spenderade jag på så sätt att jag åkte in med bussen till textilen så jag var där tio. Och idag var det mitt projektarbete som stod längst upp på listan. Kommit så jag gjort klart kjoldelen och börjat göra toppen i mönster och toile (till gala/balklänning). Nästa vecka gör jag klart mönsterdelen över de förändringar jag måste göra, sen ett handledare möte och efter det är det dax att köpa tyg (otroligt mycket tyg!!!).

Känns kanon att man nu kommit igång med det, skönt också att just detta momentet tog kortare tid än vad jag trott. Har mycket att göra framför mig så dom timmarna behövs!







Bella

härligt :) jag har vart på plåtning nästan hela dagen :) har du haft en bra dag då? kram :)

Skrev detta: 2011-10-06 / 21:44:07
Blogg/Webbsida: http://belladavis.blogg.se/
Emelie

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om ett presentkort på *H&M* värde 1000 kr!



Reglerna är enkla

Lycka till

Kram

Skrev detta: 2011-10-07 / 14:48:19
Blogg/Webbsida: http://thousandmil.blogg.se/
Anonym

hej ja har en billig bloppis med toppar o löshår ! billigt emmysbloppis.blogg.se :)

Skrev detta: 2011-10-07 / 18:09:41



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback