Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Textilens nya gemensamma blogg

För några veckor sedan kom frågan upp om vi på textilen skulle skaffa en blogg tillsammans och eftersom det är jag som var den enda som bloggar och gör designers så tog jag på mig ansvaret att skaffa denna blogg till oss. Bloggen har vart färdig i någon vecka, men det är inte förrens nu den har blivit mer uppdaterad.  

På denna blogg kommer du följa mig, och alla de andra som går på samma textillinje som mig. (Kategorierna är indelade i klasser, min klass är = 09ESNE) Med mycket bilder och sneakpeaks på plagg vi syr. Bilder på studieresor, modevisningar och all information som ni behöver veta om vad som händer i källaren där vi håller till om dagarna.


TILL BLOGGEN -> PSTEXTILDESIGN.BLOGG.SE

Till denna blogg kan ni gå till om någon av er skulle vara nyfikna om hur programmet är och ifall ni skulle vilja börja hos oss, läs mer om det nya textilprogrammet genom att trycka på bilden i menyn.

Glöm inte tycka till om hur du tycker designen jag gjorde va fin?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback