Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Me, Myself and I


Riktigt skönt med helg, med en ledig dag. Vakna rätt tidigt idag med någon konstig anledning kanske att jag somna till igårkväll, vid en ovanligt tidigt tid för att vara helgdag. Men gött e det!
Hade textil hela dagen igår som sagt. Sydde färdigt fickor, veck, grensöm. Så nu är det inte så mycket kvar! Gylf, linning, uppvik och knappar typ. Får se men kanske att dom blir klara nästa vecka :) Nästa fredag ska vi börja på en trikå uppgift, så får börja planera hur den kreationen ska se ut också.

Dessutom så i torsdags anmälde jag mig till högskoleprovet som kommer äga rum den 29 oktober. Känns som man har och kommer ha otroligt mycket att göra! Ska du göra högskoleprovet i höst?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback