Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Blonde dream


Fy farao vad härligt! Nu väntas det påsklov, om nu detta var något att längta efter eftersom man ska stressa igenom och ta slutspurten nu med all sömnad inför modevisningen, sy varje dag. Dock ska jag försöka hinna med att blondera håret också, ÄNTLIGEN ska det göras!

I onsdags hade vi modellträning förresten. Återstår nu bara en till, genrepet och de två MODEVISNINGARNA. Vad alla ska ha på sig och se ut är nu klart, skor, smink, frisyr och vilken musik. Dessutom fotografera jag och några andra igår till bildspelet, så nu är det också klaart! All fokus på att kläderna ska bli klara nu.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback