Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modevisning 2012- Backstage

Förutom alla kläder till modevisningen man behövde sy så stod vi också för allt med förberedelserna. Allt från att ha modellcasting, prövningar, träningar, göra affisch, programblad, bildspel, bestämma lokal och boka, boka ljus, dj, skaffa sponsorer, bestämma musik, frisyrer, smink, hur catwalken ska ligga, vad temat ska vara och hur lokalen ska vara "inredd", bestämma utgångar, tillverka biljetter, fotografering, möten och mycket mer!!

Ja då förstår ni kanske att vi har haft mycket för oss. Tre års slit med kollektionen men ett år VÄLDIGT hektiskt, så långt gången att man mått dåligt en längre tid. Så en otrolig lättnad att det är över men ändå fattar jag knappt att vi haft det! Underbar känsla av att veta var man hör hemma i alla fall, trots allt.

Så nu tänkte jag också bjuda på backstage bilder och på förberedelser för att få koppla samman till en helhet.



På bildspelet



Programblad:

  

Mina låtar i kollektionen:

Anna von Hausswolff - Lost at Sea

Parov Stelar - Booty Swing

Elin Ruth Sigvardsson ft Lars Eriksson - Love


På projektarbetet hade jag en egen studioversion av Kajsa Johansson på sång och Gabriel Glamheden på piano med denna låt:

Fergie - Finally








SANDRA DAGH

Hoppas du har en bra måndag :D

Skrev detta: 2012-04-30 / 15:29:50
Blogg/Webbsida: http://sandrastyles.webblogg.se/
SANDRA DAGH

Tack! Allt bra? :D

Skrev detta: 2012-04-30 / 16:35:43
Blogg/Webbsida: http://sandrastyles.webblogg.se/
Anonym

Hoppas att du får ett bra avslut på sista april och en fin start på den första maj! :)



Kramar från Lindshe!

Skrev detta: 2012-04-30 / 21:35:16
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

härliga bilder!

Skrev detta: 2012-04-30 / 21:41:19
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback