Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modevisning 2012

Den 26e april har passerat, vilket betyder att nu har jag och mina 5 andra tjejer har haft vår modevisning! Efter nästan ett livslångt längtan var dagen äntligen kommen i torsdags. Och nu undrar ni ju såklart, hur gick det? Det blev så lyckat! Lite småkrångel på första visningen men perfekt på andra. Så stolt över mina modeller och oss designers att det hela blev så bra. Kunde inte bli bättre, eller!? ;) Någon av er som var där och titta?

Här kommer en bildbomb av hela visningen för er som inte kunde komma! Se längst upp till höger vem som står för design och sömnad! (alla utgångar finns inte med, men dom flesta)
Klicka på bilderna för förstoring!



Och slutligen min kollektion som jag gick ut som 3a med.


Kurser jag varit med i, teatersömnad a. Maskot av Jennifer, Elin, Linn & Linnea



Teatersömnad b, som jag och Linnea haft. Nedan i alternativa material har jag gjort outfitten till höger i paketsnören!



Mitt projektarbete som kom ut allra sist, bal/galaklänningen med tillhörande smink, frisyr, redovisning av processen på bildspel och egen inspelad låt av två musikelever.






Nöjd och glad! Känns tomt nu efter men också lite skönt att de är över.

Mer bilder på mina plagg kommer, klarare och närmre.

Berätta gärna vad ni tycker!







SARAH CARLSTEN

Kikar in! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Skrev detta: 2012-04-29 / 15:29:02
Blogg/Webbsida: http://sarahcarlstens.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback