Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Easter holiday

Dagarna rasar förbi! Var hos Mikaela från fredag till lördag, då hon blondera håret på mig. I söndags sålde jag min moppe, har satt upp de sista affischerna (bara en ynka kvar).

Resten av tiden (i stort sett all tid) har jag spenderat uppe på andra våning från det jag vaknat till 00:00-01:00. Sytt, sytt, sytt, gjort mönster, kladdat med textilfärg och så vidare. Hela dagarna låååånga! Blev färdig med ett plagg idag, nästan klar med ett annat. Balklänningen förmodar jag blir färdig imorgon onsdag, sen har jag två plagg till som jag hoppas blir färdiga denna veckan. Hmmm wish me luck! Blir samma rutin enda tills den dagen då jag är färdig med allt, så nu vet ni ;)

Bla bla bla...

Förresten! Igår fyllde mina älsklingar 9 år också!



(Bilder på blondering och färdiga plagg kommer)







Bella Davis - MODELL BLOGG

söt katt vad heter den :)? kramis

Skrev detta: 2012-04-11 / 13:01:31
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; tack så mkt! länkar dig lite senare:D



Skrev detta: 2012-04-12 / 12:56:44
Blogg/Webbsida: http://thaipinnen.se
Bella Davis - MODELL BLOGG

ok gulligt, då förstår jag :) allt bra med dig idag? kram

Skrev detta: 2012-04-12 / 17:37:06
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi ja kul :D

Skrev detta: 2012-04-12 / 20:08:39
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback