Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Inte varje dag man vaknar av en jordbävning

 
Klockan fem i morse vakna man till av ett dån och kände att hela sängen och marken skakade. Trodde något i huset höll på att explodera, eller att det var åska men utan dunder (?) Tanken kom sedan efter att fort sprungit upp från sängen att de måste varit ett jordskalv så mycket som marken skaka.
 
Inte varje dag man vaknar av ett sådant alarm, mycket underlig känsla.
 






kajsa-stina

Gud vad läskigt!

sv: ok vad bra! vad ska du hitta på idag? :)

Skrev detta: 2012-08-06 / 14:58:34
Blogg/Webbsida: http://www.hjortronsylt.blogg.se
kaffehörnan

Shit alltså

Skrev detta: 2012-08-14 / 20:10:17
Blogg/Webbsida: http://www.kaffehornan.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback