Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Medans andra...

...börjar skolan igen denna eller nästa vecka (vilket jag inte gör!!) så står det körlektioner och arbete uppe i syrummet uppskrivet. Har varit där i några timmar idag med projektet och tycker det känns att jag snart kommer avsluta detta "kapitlet", fast är en liten del kvar men inte jättemycket. Detta gick fortare än vad jag trott och efter det börjar det roligaste!
 
Imorgon ska jag träffa X mellan två körlektioner och köpa lite extra material som vi inte köpte förra gången.
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas det går bra med körlektionerna och det andra!! :)

Skrev detta: 2012-08-19 / 22:42:36
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback