Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

På resande fot

Medans de andra stanna hemma åkte jag och mamma i söndags mot Oskarshamn och tog sedan båten över till Gotland och till min syster. Där har vi roadtrippat lite mot norr och söder, gått på loppisar, vart vid stranden, ätit på creperiet och glassmagasinet osv. Där också slit och släp igår och idag då vi fyllde släp, takbox och bil full och tog båt över till Nynäshamn och vidare till nya stället i Stockholm, hon flyttat till efter tre år på ön.

Så blev för mig att säga hejdå till underbara Gotland en fjärde gång idag! Blir att se nu vad Stockholm har att komma med innan jag åker hemmåt igen, var ju ett tag sedan jag var här!

Bilder kommer när jag är hemma, sitter just nu via mobilen. God natt!







HelloNicki

Hej!
Du gjorde min header sist. Dock undrar jag om du kan hjälpa mig att få tillbaka min kategori flik på "första" sidan. För klickar du på kommentera på vilket inlägg som helst så ser du att man får upp "Kategorier" jag vet inte riktigt hur det gått till.

Maila gärna mig på min mail! Tack!

Skrev detta: 2012-09-04 / 13:08:35
Blogg/Webbsida: http://HelloNicki.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback