Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Första advent

Tre dar sen sist! I fredags träffa man textiltjejerna för "symöte". Väldigt trevligt för var rätt längesen man såg dom. Igår var man hos Mikaela en sväng och hjälpte henne med grejs och idag har man julstädat och möblerat om litegrann, så får man se om man kan somna lite lättare nu hädanefter. Julstjärnan uppe och även bestämt mig för att gå upp tidigt för att se julkalendern, alla 24 dagar (här väljer man då inte den enklaste vägen att se den på kvällen, morgonen ska de va!). Inte sett kalendern på flera flera år för dom vart så otroligt dåliga men nu kan de nog minsann tänka sig vändas litegrann med Greveholm igen, eller. Även skickat iväg min sista inlämning i distanskursen digital modeskiss nu ikväll och om inget behöver kompletteras, ja då är jag klar och pluggfri resten av året.
 
Så ja som ni kanske förstår då blir de att vara uppe med tuppen imorgon så dags för mig att lägga sig i en nyvriden säng. Natti natti i mörkret och kylan. Hoppas ni haft en mysig första advent och en bra start på december.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback