Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nyskapad topp till jul

Fick för mig att sy ett plagg. Sytt lite i helgen och lite idag, och nu är det redan klart! Det märks att man gått en treårig utbildningen, för går snabbt som tusan. Här har vi en liten tjuvkik på toppen jag troligtvis även kommer att använda på julafton. Kommer bild på hela resultatet, när får vi se.
 
Annars har jag tagit det lugnt, mådde si så där i fredags så låg och kika på finalen av xfactor som lilla söta Awa tog hem, så värdig så! I lördags däremot körde jag till Mikaela för att ta sista portfoliobilden och hem igår innan snöstormen.
 






Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: 50mm 1.8, har bara objektivet som kom med kameran från förr och ett zoomobjektiv. :) Det är fint med mig också, har vart sjuk en vecka men far till skolan imorgon! :D

Skrev detta: 2012-12-11 / 19:55:53
Blogg/Webbsida: http://twinstars.blogg.se
erika

Vilken fin blogg du har! :)

Skrev detta: 2012-12-11 / 20:04:53
Blogg/Webbsida: http://erikak.devote.se
Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt fin tisdagskväll ^^,
Kram!

[svara gärna i min blogg, det är något fel på mitt login så jag kan inte se svaren annars :/]

Skrev detta: 2012-12-11 / 21:25:44
Blogg/Webbsida: http://mooollys.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback