Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Snart avslöjas det!!

Kate Moss in Vogue Spain December, Shot by Mario Testino
 
Det hemliga projektet har inte varit så stort på tapeten på de senaste två månaderna, men ni ska veta att det har hänt väldigt mycket för det fast inte här hemma dåda. I fredags innan man åkte till mölndal/kållered/ikea så tog man en snabb sväng om personen X och bestämde en viktig sak.
 
Men hör och häpna, vettja! Detta visste ni nog inte om. Att detta projekt redan avslöjats på ett litet hörn, med en liten intervju i Hallands nyheter tidigare i veckan. Så ni ska veta att snart när ni minst anar det så kommer jag avslöja nästan allt i detalj med detta projekt och vem den här personen jag pratar om egentligen är. SPÄNNANDE VA!?
 






Liborius

snygg bild!

Skrev detta: 2012-12-17 / 11:07:35
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Spännande! :)

Skrev detta: 2012-12-17 / 21:08:05
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback