Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Skottdagen

Tillbaka i skolan efter lovet, dock känt mig typ deprimerad i två dagar av okänd anledning. Men va fasen fyller ju år om två dagar och har textil både imorgon och på fredag varav jag ska ha prövning av kläderna på mina modeller, så är i vilken minut som helst helt back on track!

Fixat nytt pass har jag också gjort nu när man ska ut och resa mycket, även sytt färdigt min del i krinolinprojektet. Så nästa vecka börjar jag äntligen igång med sista uppgiften i teatersömnaden, alternativa material!







Bella Davis - MODELLL BLOGG

Ja men är det något man brinner för är det klart man gör allt och går in hundra :)

Har inte hört något från Chanel än men bi får se :) kraam

Skrev detta: 2012-02-29 / 23:13:11
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
felicia - fotokobran

sv; okej, vad sur du verkar.

Skrev detta: 2012-03-01 / 19:33:56
Blogg/Webbsida: http://fotokobran.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback