Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Shoreline and the proud mary

Sista lovdagen och jag befann mig några timmar i skolans textilsal denna fredag innan jag tog en snabb vända på stan för att söka lite jobb och sedan ta bussrackarn hem igen. Modevisningsaffischen färdig och har påbörjat arbetet med programbladen nu. Ska allt se till att jag får checkat av lite fler punkter innan helgen är över, så slår på (kvällens bästa låtar?) från The Voice Sverige en eller två gånger till innan John Blund kommer och knackar mig på axeln..

 
Marcus Sennewald – Shoreline | Mary N'Diaye - Proud Mary







neli

eller hur? älskar marchesa =)

Skrev detta: 2012-02-26 / 00:31:44
Blogg/Webbsida: http://iamsofashion.blogg.se/
Bella Davis - MODELLL BLOGG

Låter ju jätte bra att du har något och pyssla med :)

Har du haft en bra helg nu då? Kram :)

Skrev detta: 2012-02-26 / 15:06:16
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback