Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

2012


Lily Cole by Anthony Maule for Vogue Russia

Hade ni en bra nyårsafton allihopa? Det hade jag i alla fall, en av dom bästa jag haft. Fick för första gången fira med Mikaela och har stannat där tills idag. Inga nyårslöften för min del i år, inser att man bara bryter dom ändå så varför ska man då ha några? Näpp jag satsar på att ha ett jäkligt roligt år istället, vilket jag vet att jag också kommer få. Min första modevisning som jag längtat efter i flera år. Jag ska ut och resa både till Cypern och till London med textilgruppen. Jag kommer ta körkort, studenten och sedan lägga gymnasietiden bakom mig och ta steget in i "friheten". Sedan får vi se vart det leder..

Vad har ni för planer för 2012 och har ni några nyårslöften?







Anna

Svar: Min studentklänning kan du kolla in på den här länken: http://modeochinspiration.blogg.se/2011/june/vart-projektarbete.html#comment

Skrev detta: 2012-01-07 / 00:11:03
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se/
Marielle

sv: äreee så? besökte beckmans öppet hus förra året och lokalerna va ganska instängda och såå! e nog kanske mer öppet på borås hähäää ((: eller hur, jag känner detsamma...... är så grymt stressad över allt med skolan atm så har ganska panik! men jo. man får ta sig tiden helt enkelt! ^^



yeeaaas! vi i klassen har gemensam med n individuell kollektion påmann den 24 april ((: när skulle ni ha er?

Skrev detta: 2012-01-07 / 04:27:19
Blogg/Webbsida: http://mrosetts.com



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback