Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

50´s feeling


Igår var det dags att återvända till skollivet igen efter jullovet. Sista terminen som säkert kommer flyga förbi, allt som man måste göra! Nytt estetiskt ämne i nutida konsten också, musik. Lyssna på massa goa 1900-tals blues och rocklåtar. Ibland önskar man ju att få spola tillbaks tiden till så där 50 tal och att man själv skulle få uppleva det. Både musiken och modet med vackra klänningar ger en så härlig känsla, eller hur?!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback