Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kursval inför hösten -12

Igår fick man redan på vilka kurser man blev antagna till och vilka man hamna som reserv på. Av 10 blev jag antagen 5 och reserv 5. Just nu är det dessa jag funderar över om jag ska tacka ja eller nej till platsen. Digital modeskiss (1) och CAD-system för textila konstruktioner (2) har jag redan bestämt mig för men för de andra får jag nog behöva lite mer betänketid.
 
Någon som gått dessa kurser som kan säga hur de är?
 






ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh alla låter jättekul :D

Svar: Ja! Lite beslutsångst bara om jag ska välja nån utöver de två. Vill inte få för mycket! :PHoppas allt är bra med dig?! Trevlig helg :D
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2012-07-13 / 23:09:21
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
bella davis

hej goding! har du haft en bra fredag? puss & kram

Skrev detta: 2012-07-14 / 02:40:18
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Me

Digital modeskiss suger fyi. Den är så lätt att det är inte klokt :P Jag gjorde inte ens klart den för att jag tyckte det var så löjlig. Man kunde göra alla 3 uppgifter utan att ens behöva läsa materialet :P materialet är uråldrigt också. Ingen modeskiss så du vet, plaggskisser.

Men ändå, det är ju en bra kurs om man vill tjäna in högskolepoäng lätt :) Hehe.

Så ioförsig så kanske det är bra att ha den på det sättet, på sitt CV. Jag kände inte att jag va i behov av det då jag redan är "inne", men som sagt, högskolepoäng skadar aldrig.

Vill btw inte underteckna vem jag är, för vill inte kopplas på google till att prata illa om branchen på så sätt. Men jag tror du fattar ;)

Svar: Jag förstår din tanke, tack så mycket i alla fall för din respons! :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2012-07-15 / 12:30:25



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback