Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Body Flower


Jaha då var tredje kompletteringsplagget färdigt, en body i detta tyg. Minst tre plagg kvar, därav en korsett härnäst. -33 dagar kvar till modevisningen!

Varför får man inte se hela resultatet? -> LÄS HÄR







ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad snyggt tyg! Låter så himla spännande också



- Ja absolut! Ska göra ett inlägg så snart jag testat klart första omgången. Jag har inte testat Amazing roller än men den sägs ju vara jättebra så ser verkligen fram emot det. Köpte desinficering idag på Apoteket så nu är jag redo att prova den :D Den sägs ju "bota" allt det där :)

Skrev detta: 2012-03-24 / 23:13:01
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
Sara

Fin blogg! :)

Bloglovin' byte?

Kram!

Skrev detta: 2012-03-27 / 16:10:23
Blogg/Webbsida: http://ponnypollarna.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback