Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Trend s/s 12 - Blockat


I denna pudriga, mjuka och romantiska trendsäsong finns även skarpare inslag. Ett av dessa är de grafiska mönster och skarpa block som ofta kombineras tillsammans med en starkare färgpalett.

TRENDTIPS!
- Blocka med hjälp av enfärgade plagg. Vill du ha mer frihet i trenden kan det vara idé att inspireras av 3.1 Phillip Lim som skapar en färgblockning genom att använda flera olika, enfärgade plagg. Resultatet blir inte bara lättvarierat, utan även fräscht och ultrasnyggt.
- Gör som hos Chloé och kombinera två olika trender: grafiska mönster och plisserat. Förutom att det så klart är supertrendigt, så ger det en cool effekt och mer attityd i plagget.
- Låt detaljerna tala. Våren 2012 är ingen säsong där detaljer ska smygas in. Tvärtom. Markera detaljer som fickor och undertröja. Låt en liten, knallig detalj titta fram och skapa modeunder.
- Vill du inte gå hela trenden ut? Just färgblockning och grafiska mönster går igen på både väskor, skor och smycken i vår.







felicia - fotokobran

sv; samma här! :)

vad händer nu i veckan då? :)

Skrev detta: 2012-03-06 / 00:25:33
Blogg/Webbsida: http://fotokobran.se
Bella Davis - MODELL BLOGG

bra tips! vad gör du för kul idag? kram

Skrev detta: 2012-03-06 / 16:36:52
Blogg/Webbsida: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback