Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Trend s/s 12 - Mönster

Våren 2012 är mönstermaxad till tusen. Är det inte paisly, tropiska eller zickzackmönster, så är det de ständigt så aktuella blommönstren (som fullkomligt exploderar denna säsong). Men nytt för våren 2012 är i synnerhet de teknologiska printsen, som dels består av digitala, realistiska fototryck, men också tredimenstionella mönster som fullkomligt slukar ens blick.









neli

tack finis hihi =) jag älskar dem!



så snyggt med mönstrat... och blommigt =)

Skrev detta: 2012-03-27 / 22:13:50
Blogg/Webbsida: http://iamsofashion.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback