Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu för tiden

Det var svårare än vad jag hade trott. Satt i några timmar igår och lite idag med att få i ordning vilka modeller jag ska ha på modevisningen. Vissa passar jättebra, vissa mindre till stor del men ändå behöver jag dom eftersom de andra modellerna ska hinna byta om emellanåt. Sedan i vilken ordning ska kläderna komma ut för att få den bästa röda tråden och vilken musik passar bäst där!? Ja det var bara några beslut man måste bestämma sig om och om man är som jag som vill ha allt perfekt och är en tjej med enorm beslutsångest funkar detta inte så bra känner jag. Får försöka inse att ta en sak i taget!

Hämta mitt pass idag också, så nu är jag redo! Imorgon blir det lite simning och börja på alternativa material-uppgiften sedan kommer jag ge järnet resten av veckan att sy på allt jag håller på med nu för tiden.







Anna

Jag tror det kommer att bli kanonbra! Gud vad roligt att få förbereda allt :)

Skrev detta: 2012-03-07 / 22:57:58
Blogg/Webbsida: http://modeochinspiration.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback