Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Början på något nytt blir slutet av något annat

Livet börjar arta sig! Efter otroligt stressig tid och sedan inbrott och mängder av skolarbeten nu i slutet har man kommit på fötter igen. Precis skickat in min näst sista uppgift och ska imorgon börja på den ALLRA sista som måste den skickas in väldigt snart. Sedan är det över, skolan!!! Går endast imorgon och på fredag då jag kommer befinna mig i textilsalen en sista gång gemensamt med de andra. Därefter bal på lördag, packa söndag och åka till Cypern på måndag. Iväg en vecka och sedan ledig innan nästa bal går i stapeln och därpå den efterlängtade studenten och avslutning av hela faderittan.

Tretton år i skolan och nya möjligheter väntar! En ny kär kamerautrustning har jag fått igen, jag ska ta körkort, samtidigt som två jobb underhåller mig och möjligtvis kurser. Ja precis! Ni läste rätt! Jag fick jobbet som jag var på arbetsintervju på förra fredagen!!!

Tyvärr kan jag inte avslöja för mycket men det jag kan säga är att jag ska vara med om ett väldigt spännande och roligt projekt, där jag ska designa och skapa fram plagg som senare ska säljas i butik! Så om ni vill veta mer om detta så får ni ju hänga med för till slut får ni se och veta allt! :)

Ser såååå fram emot detta!

Förresten! Har ni "lagt märke" till denna otroligt underbara sommarvärmen! ~30 grader, inte alls fel.







LINDSHE

Du har väl inte glömt bort mammornas dag på söndag? Nu kan du tävla om 2 olika skönhetskit tills på söndag på min blogg! :D <3



Direktlänk: http://lindshe.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-2-skonhetskit-till-mors-dag.html#comment

Skrev detta: 2012-05-24 / 21:33:35
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.se/
Lisa

Bra!!! :) Kan du inte berätta...? :P Nyfiken ju!

Hur blir det med skola och så? ska du inte fortsätta?

Skrev detta: 2012-06-03 / 09:28:59
Blogg/Webbsida: http://lisaamelie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback