Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Från trevligheter till det definitivt motsatta

Kom hem i fredags kväll med flyget från London, efter en studieresa med textilarna på fyra dagar. Hade det skoj! Promenader, shopping, Camden, Harrods, Victoria and Albert museum och såg textilutställning, besökte två skolor av London Collage of Fashion och fick mycket information/guidning av både elever och anställda. God mat/fika och gick även på musikal, Phantom of the Opera (Med Peter Jöback i huvudroll)! Riktigt mäktigt var det. En hel dag tillbringade vi även till att ta tåg ner till Bath, mysig ort. Fin kultur, med butiker och museumet [Fashion museum]. Något jag verkligen kan rekommendera. Väldigt bra ställe!

Från trevligheter till det motsatta hände det något hemskt här hemma under tiden jag var borta. Haft INBROTT....
Guldsmycken, alla datorer (utom denna stationera från medeltiden!), kamrer varav hela min väska med systemkamera + 2 objektiv m.m. och dessutom en av mina [klänningar] jag sytt snodde de med sig. Förmodligen till att bära alla smycken i..

Tagit knäcken på många de senaste dagarna. Kommit på så många tecken och om, vad som kunde ha skett istället. Får ofta upp bilder i de rum de befunnits sig i, vilket är nästan hela huset. Många tårar och obehagkänslor tillkommer men tack och lov att jag eller ingen annan var hemma, då det kunde ha slutat riktigt illa pga vad de hade med sig för att komma in..

Fick prata ut lite i alla fall, varav mycket är osagt än så länge. Många problem har sedan upptill uppstått så just nu känner jag att jag inte orkar mer...







Marie-Loise - The Talker

Hejsan. Tack så mycket för att du kollade upp vad apparatten hete till mig :) Blev super glad. Hoppas att du haft en bra dag även om du fått stå ut med dessa tråkigheter jag läst om i detta inlägget..Ta hand om dig :)

Skrev detta: 2012-05-11 / 23:18:06
Blogg/Webbsida: http://marieloise.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

Skrev detta: 2012-05-13 / 11:40:52
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback