Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mot nya höjder

Drog iväg med bilen utan övningskörskylten på för första gången, in till stan och fotograferade mig bland annat inför körkortet. Det hela firar vi lite smått genom smörgåstårta ikväll och bio med Kajsa. Lite svårt att smälta att man verkligen har körkort nu, att det är avklarat så "fort" på ett sätt. Men nu träder man in i andra banor igen vilket är underbart. I helgen kommer jag börja på min andra distanskurs och försöka bli klar med den så snart som möjligt. Spännande!
 
Arizona Muse Takes Flight for Louis Vuitton’s “L’invitation au Voyage” Campaign by Inez & Vinoodh
 






kaffehörnan

Vad gott och trevligt

Skrev detta: 2012-11-17 / 11:08:43
Blogg/Webbsida: http://www.kaffehornan.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback