Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Imorgon blir det andra bullar

 
Har ni ätit några kanelbullar idag på kanelbullens dag? Själv stod man på förmiddagen och baka dessa. Annars har jag både igår och idag suttit framför datorn med arbete inom ena distanskursen. Skojigt värre!! Imorgon blir det andra bullar.
 






Liborius

så gott:D självklart åt jag en!

Skrev detta: 2012-10-05 / 12:36:30
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback