Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En ny manick har fått ett hem


Min nya goding jag köpte igår. Kände att jag behövde de då jag inte haft någon egen sen maj (ni som följt mig vet varför), så tycker det var lägligt då distanskurserna snart drar igång. Ingen HP-skit längre utan blev en ASUS, mycket bra köp!!!
 
Annars så har jag varit uppe i syrummet och där kommer jag få sitta många dagar framöver. Så där vet ni var ni har mig, vad ska ni hitta på i helgen?
 






Liborius

själv behöver jag en ny dator! min är alldeles för gammal...
Jag mår bara fint, själv då?:)

Skrev detta: 2012-09-09 / 09:41:59
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback