Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Project Runway Sverige

Ikväll startar det äntligen, programmet jag själv sökte till. Men tur var väl det å andra sidan att jag inte kom med för hade inte hunnit med mycket av allt annat annars. Detta blir istället en möjlighet och se hur programmet och uppgifterna är uppbyggda, är det lika bra som den amerikanska versionen och hade det ens varit något för mig? Det återstår att se när man sitter bänkad framför tv:n ikväll klockan 20:00 på Tv3. Ska du se det?
 






Liborius

har inte 3:an tyvärr men kommer lätt följa det på tv3play!

Skrev detta: 2012-10-01 / 14:09:56
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
rino

Givet! Ska bli spännande

Skrev detta: 2012-10-01 / 18:29:28
Blogg/Webbsida: http://rinosyr.wordpress.com



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback