Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lie-em´s leverans är här!

 
I fredags var det en mycket speciell och väldigt rolig dag! Jag fick ett sms av Emmelie att nu var paketen från utlandet framme! Åkte genast dit och två nervösa tjejer med ett stort smile öppnade glatt paketen. Vi inspekterade och sorterade våra slutprodukter. Att nu ha första ordern från Lie-em´s första kollektion i våra händer, så kunde vi känna en lättnad. Men framförallt en oerhört stolthet och är mycket belåtna!
 
Om tre veckor, den 18 maj blir det release av produkterna på event i Varberg och Lie-em´s första uppsättning lanseras, möjligtvis samma dag hos första återförsäljaren. Mer om detta kommer självfallet!
 
Photo | Emmelie Olofsson
 






Fatma

ååh!

Skrev detta: 2013-04-28 / 11:33:00
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se
F E L I C I A

så kul!! :)) Vad är det för något? :)

Skrev detta: 2013-04-28 / 19:28:05
Blogg/Webbsida: http://thegoldenyear.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback