Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Moodboard

Nu när alla arbetsprover är klara och ansökningsdatumet har passerat för vissa av dom jag sökt, så tänkte jag att jag kunde visa lite av det jag skapat de senaste månaderna. Ni ska veta att det har varit mycket, ordentligt mycket man skulle göra och under några veckor kan jag säga er att jag inte längre hade något synligt golv. Papper, kartonger, olika pennor, lim, saxar, tyger och mycket mer utspritt på golvet. Det har varit enormt mycket klipp, klistra, skära och springa upp och ner för trappan till skrivaren.
 
Man hade som uppgifter att göra teckningar som krokier, landskap, illustrationer, objekt och modeteckningar. Man skulle skapa kollektioner och göra plaggskisser. Men till en början tänkte jag visa er lite av det andra som också skulle innehålla i ansökan. Nämligen MASSA boards på tidigare plagg och detaljbilder, visa sin designidentitet i andras arbeten, formexperiment i olika material, skisser och formulerande texter. Här är ett collage på ett utplock!
 
 






liborius

snyggt!

Skrev detta: 2013-04-19 / 16:49:32
Blogg/Webbsida: http://liborius.se
Anonym

sv. tack snälla du:)

hoppas du får en fin söndag!

Skrev detta: 2013-04-21 / 10:47:48
Blogg/Webbsida: http://liborius.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback