Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Slutet skymtar

 
 
Känns som det enda jag skriver om här på bloggen är hur det går för mina arbetsprover. Men nu börjar slutet skymta. Kommer bli färdig med femte stället imorgon och sedan har jag bara lite lite att göra till sjätte. Får väl vara nog sen!? Haha, Eller? Både för er att slippa höra mig tjata om det och även att jag själv kan ta timeout och fokusera på annat. Oerhört skönt, trots att det varit roligt att göra!
 
Så, imorgon står det då på schemat att klistra igen sista kuvertet som ska iväg. Samt börja att handsy fast lite dekor på balklänningsbeställningen. Vad ska ni göra?
Photo | Antia Pagant
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback