Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Snart färdig med ny favorittopp

 
För några veckor sen så fick jag lite kli i händerna och ville börja på ett nytt sömnadsprojekt, i ett så underbart fint tyg som jag köpte i början på året. Det har inte alls tagit lång tid att göra men nu återstår det bara att sy för hand igen kanterna med fodret. Å här ovan har ni en liten tjuvkik hur det ser ut i dagsläget. Elegant topp med hög u-ringning framtill. Ryggen däremot är mer speciell och bjuder på en liten "surprise"! Ni får se när den är färdig ;)
 






Fatma

Svar: Förra året :)

Skrev detta: 2013-08-29 / 16:24:19
Blogg/Webbsida: http://fatmas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback