Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Fakkin fin

 
Lessen, att det ekat tomt här ett tag! Men nu ni, nu är redovisningen av två månaders arbete av J Lindeberg projektet avklarat/inlämnat och därmed har allting lagt sig, även stressen. Det har varit väldigt mycket på senaste tiden kan ni kanske förstå (självfallet väldigt roligt samtidigt), så ska bli fakkin fint med att bara sjunka djupt ner i soffan, koppla av, titta och hoppas att inte fotbolls "fantasten" vinner Idol ikväll. Vore fan med katastrof. Heja Elin säger jag trots att mina favoriter redan åkt ut..
 ------
Jahopp, blev inte som jag ville nä..
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback