Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Julmys i regnrusk


Även om det är grått och trist ute behåller vi julstämningen innanför väggarna. Julgranen är inburen, pyntad och klappar ligger under. Jag fick även gjort julgodis i helgen! Mozartkulor, Wienernougat, Bountybollar och Knäck med polka, mandel och pepparkakssmak. Inte alls dumt de för att vara första gången för de flesta. Synd bara att de ska stå och se så smarrigt och lockande ut när man inte får komma när "än". Idag blir det årets första julbord, när vi ska fira bästa vännen som fyllde år igår!!
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback