Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Skirt pattern

Haft några små designuppdrag och även försökt hitta någon passande sida där man kan skapa hemsidor på (jag t.ex. ska ju senare skaffa att ha som portfolio). Blivit tipsad om en som verkar riktigt bra, men om ni har några billiga alternativ där man kan ha eget domän så får ni gärna dela med er!?
 
Annars så har jag idag och igår klippt och klippt. De yttre kjolmönsterna som är en helcirkelkjol är så stora så fått legat och krålat på golvet idag (inte det lättaste heller att lägga ut på sladdrig chiffong). Men de gick och nu har jag bara smådelar kvar och sen börjar det sys!! Förmodligen blir det imorgon efter att man varit i stan en snabb sväng.
 
Helcirkelkjol, detta är enbart framsidan.
 






nathalie

Tack du!

När jag bloggade på blogg.se så hade jag egen domän och det fickade jag på loopia.se, där kostar det 100kr/året har jag för mig :)

Skrev detta: 2013-02-12 / 23:42:59
Blogg/Webbsida: http://nattstad.se/nathalienyren
basebollivet.blogg.se

Så coolt! Jag blir direkt imponerad. Mest för att jag själv är så extremt icke-bra på allt "syigt". :)

Svar: Vad roligt att du gillar det. Får väl se, men det kommer säkert upp något mer klipp. Eller jag har en inspelning som jag håller på. Men den kanske dyker upp :)

Skrev detta: 2013-02-13 / 02:09:56
Blogg/Webbsida: http://basebollivet.blogg.se/
Alvaisabelle

Gud vilken fin blogg av en sån fin tjej!
Lämna jätte gärna en liten fråga på min frågestund på min blogg så gör du mig jätte glad!
Kramisar

Skrev detta: 2013-02-13 / 17:42:22
Blogg/Webbsida: http://alvaisabelle.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback