Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Cicatrix, reducerar ärr

 
En liten sak jag fått hem! Det är en kräm som ska hjälpa till att reducera framträdande ärr med sedan ett bestående resultat. Ärr orsakade av tex. kirurgi, skador, brännskador, men också av akne. Så ska nu se om detta kan göra att mina små rödflammiga ärr i ansiktet försvinner. Behandlingstiden är olika men rekommenderad tid är minimum två månader, så återkommer om detta då om det skett något förbättring!
 
Länge letat efter en sådan här salva och denna verkar göra det jag varit ute efter.
>>Läs mer om produkten här.
 






Liborius

hoppas det hjälper:)

Skrev detta: 2013-01-04 / 17:30:15
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se
Matilda

Hoppas att den fungerar :)

Skrev detta: 2013-01-04 / 20:25:58
Blogg/Webbsida: http://neexx.bloggplatsen.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback