Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Les Misérables

 
Någon mer än jag som blivit lite småkär i låten I dreamed a dream från Les Misérables på nytt!? Nu med en röst inte mindre än med Anne Hathaway. Trodde inte det var hon först, hann lyssna igenom hela låten innan de tog bort den på youtube igen och några riktigt fina höjningar som tyvärr inte finns med i denna reklamfilmen, som man alltid tittar till på när den dyker upp i tvrutan.
 
Undra om filmen kommer vara bra? - Biopremiär 18 Januari.
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback