Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

När solen går ner

Fick mig en längre dimmig promenad vid havet och fika med kompisar igår. Himla mysigt och massa snack! Idag däremot har dagen regnat bort, så stannat inne och röjt undan julen i mitt rum. Blivit även lite chattning på engelska med en om en beställning jag lagt som tydligen hade krånglat. Attans! Så blir att åka om banken imorgon och sen se om man kan lösa det hela. Som jag väntat och nu får man vänta ännu längre, men men..
 






CiCCi BENGT - UNG SMÅBARNSMAMMA

sv: Hoppas det blir bättre! :) Med mig är det helt okej.
Jo, det är är så det borde vara!! Så kan bara hålla med dig. Kram tillbaka snälla du! ♥

Skrev detta: 2013-01-09 / 19:36:12
Blogg/Webbsida: http://ciccibengt.bloggplatsen.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback