Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Våra samples är snart här!!

Photo | Emmelie Olofsson
 
Några bilder som Emmelie tagit om vad som hänt lite hos henne sen i början av oktober med projektet. Allt ifrån att starta upp företaget Lie-em, videokonferenser med leverantören, transporter, ekonomiska frågor, inför produktionen och mycket mer. Men nu ska ni veta att det händer ännu mer grejer! I början av oktober då, när jag blev färdig med våra prototyper paketerades våra plagg väl och skickades iväg utomlands. Nu i nästa vecka efter att vi genomgått vissa viktiga steg, anländer ett paket tillbaka till oss med ett fantastiskt innehåll nämligen våra samples! Snart minsann har vi banne mej ett HELT färdigt resultat. Bubblar i mig av spänning!
 






Liborius

åh vad roligt:D

Skrev detta: 2013-01-10 / 13:23:36
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback