Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Egotism

YES!! Efter väntan i nästan 2 veckor, ett antal samtal och många om och men, så ska lägenhetskontraktet nu äntligen vara på väg! Kort sagt så kunde det gått mycket lättare för sig, om nu bara damen i telefonen hade vetat och kunnat betett sig på rätt sätt, från början. För HERREGUD vilka människor det finns alltså! Skakar bara på huvudet med hakan i backen.

" Blir så fruktansvärt trött på dessa falska och egoistiska människor det finns. De som exempelvis utnyttjar andra, tar åt sig äran och anser att bara dom har rätt, har fördomar, lovar saker men håller det inte, säger något men menar egentligen något annat. Visar en god sida men blir någon annan när saken är gjord. Tänker bara på sig själv och inte hur den faktiskt behandlar den andra osv. Var tog rättvisan vägen (eller har den någonsin funnits)? Styrs vissa numera bara av det tokiga samhället om att hela tiden vilja ha och inte inser hur man värderar den andra som gör jobbet, själva individen. En Homo sapiens, som står lika högt som alla andra."

JAG har i alla fall en lägenhet nu, en mycket bra sådan trots allt. Så om någon månad när jag flyttar och börjar på en annan fas i livet, har jag lovat mig själv att lägga denna "gårdagen" bakom mig och istället glädja mig åt att jag fått lära mig hur man INTE ska vara... PUNKT!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback