Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Eko eko

Ja här inne händer det ju då inte så mycket och så får det bli för tillfället. Vi får helt enkelt se när bloggandet tar fart på riktigt hos fröken Jennifer igen.
 
Det händer desto mer utanför bloggen må ja säga. Var i måndags med Mikaela på Ikea och rättare sagt, storshoppade till flytten! Nästan allt man kan tänkas behöva. Glas, köksredskap, gardiner, lådor, skåp osv. Även varit på andra ställen och köpt grejer. Beställt hem ett fint sofföverdrag från Halens som kanske kommer idag eller i början på nästa vecka. Dessutom hade jag turen i mitt golvspegel-letande, att få hem finaste spegeln för kanon-reapris från Jysk.
 
Skönt att man inte behövde helt börja från noll (i alla fall för plånboken) då jag redan hade en del. Så förberedelserna inför detta går åt rätt håll. Allt fler saker försvinner ner i lådor från mitt rum. Jag har snickrat ihop Ikea-möblerna jag köpte och pimpat upp med lite vit färg. Inte så mycket mer som krävs än några fler lådor att packa och ett Gekås-besök nästa månad. Det går bra!
 
Blir en lägenhet i gråskala. Svart, vitt, grått och tillsammans med några färgklickar! Kommer bli så tjusigt!
 






FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, känns nästan lite roligare att blogga med den :D

Skrev detta: 2013-07-20 / 11:33:29
Blogg/Webbsida: http://efji.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback