Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mikaela

 
Ifall någon frågar mig en dag om jag har någon tatuering kommer jag svara ja. Den är inte synlig men mycket betydelsefull!
Ditt namn har nämligen alltid och kommer förevigt vara inristat i mitt hjärta. Oavsett hur många år vi varit bästa vänner, 11 år idag eller när vi kommit upp i sådant tal att siffror längre inte räcker till, så har du fortfarande kvar din stora plats hos mig. Älskar dig, min fina sessa! ♥
 









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback