Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Carolina Gynnings verk uppe på väggen


Ja som ni kunde läsa i föregående inlägg så kunde jag inte hålla mig längre. Jag beställde två motiv från Carolina Gynnings designkollektion som jag tittat in en längre tid på. Det jag fick hem var två underlägg (Slice of Life och Summer Holiday). MEN, de är helt enkelt för fina att äta på, så jag hängde upp de på väggen istället!
 
Blev oerhört bra tycker jag och kan inte sluta älska att titta på dom. Dessa två tavlor kommer numera i all framtid hänga på en vägg hemma hos mig ♥
 
Tack Carolina!
 






Sofia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

men åh så snygga!

Skrev detta: 2013-07-08 / 12:38:46
Blogg/Webbsida: http://byfia.com
Claudia

Hej, vart köpte du ramarna? Vilka mått har du valt?

Mvh

Svar: Hejsan! Tyvärr kan jag inte riktigt svara på din fråga då ramarna är rätt gamla som jag hitta i några gömmor hemma hehe, men måtten är nog ca 35x45cm :)
Jennifer Svensson

Skrev detta: 2014-09-01 / 22:18:43



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback